5 Chomzików - (Indiana: 3) - Krótkofalówka - może być telefon komórkowy, ale przerobiony tak, by wyglądał jak porządna krótkofalówka. Darcie mordy jest za 0 Chomzików.
3 Chomziki - (Indiana: 2) - (Luneta na giwerze: 1) - Lornetka, luneta, teleskop, mikroskop - wszystko czego można użyć do podglądania sąsiadów
6 Chomzików - (Indiana, Linux: 4) - Aparat/kamera/dyktafon - możesz używać komórki, jak wyżej. Używać ich można cały czas, ale dopiero wykupienie pozwala na używanie fabularne, w grze, np. zdjęcia, jako dowody.
4 Chomziki (Cwaniak: 3) - Tornado rzórzel (Czarny Proszek) - Po zażyciu przenosisz się do dawnych czasów. Na krótko - zbierasz informacje i powracasz na kacu. Surowe Tornado wywołuje niewyraźne wizje, a czasami nie wywołuje ich wcale.
8 Chomzików (Cwaniak: 6) - Tornado rafinowane (Black Jack) - Po zażyciu przenosisz się do dawnych czasów. Na krótko - zbierasz informacje i powracasz na kacu. Posiada lepsze działanie niż Tornado Żużel. Wizje są wyraźniejsze i zawierają więcej szczegółów.
3 Chomziki (Norris: 2) - Amfetaminium - Po zażyciu przez 20 minut jesteś nabuzowany i rozpiera cię energia. Musisz biegać, łatwo cię wyprowadzić z równowagi. Ponadto w walce wręcz (również wpierdol) jesteś w stanie przyjąć dwa dodatkowe trafienia nim padniesz. Efekty Amfetaminium nie kumulują się.
2 Chomziki - KC60N - Niweluje kaca wywołanego przez inny narkołyk
Oprócz powyższych w trakcie rozgrywki spotkasz się z następującymi substancjami, niestety nie można kupić ich na początku gry :
Faza - Przez 15 min jesteś wyluzowany i nic nie chce ci się robić. Jak ktoś coś ci rozkazuje, powiedz, że jesteś na fazie i olej gościa.
Mordo-w-Kubizm - Po zażyciu nie możesz mówić, przez 30 minut.
Yessirrizmoza - Po zażyciu wykonujesz każde podane Ci polecenie przez 10 minut. Mówisz co chcesz, ale robisz co Ci kazali.
Placebomina - Po zażyciu odczuwasz, że jesteś pod wpływem… wymyśl sam jakim. Myślałeś żeby zrobić tą głupią rzecz, ale nie chcesz wyjść na idiotę? Weź ten drag zrób tą głupią rzecz i zwal na narkotyki. Działa 15 minut.
4 Chomziki - (House i Sanitariusze: 2) Medpack – leczy 1 punkt obrażeń (X) (ZAŻYCIE WIĘCEJ NIŻ DWÓCH MEDPACKÓW W CIĄGU DNIA SKUTKUJE STANEM KRYTYCZNYM XXXX)
2 Chomziki - (House: 1) Painkiller – umożliwia przeprowadzenie operacji.
2 Chomziki - Radoff - Pozwala bezpiecznie przebywać w radiacji (Dla House i Diesel - 1)
2 Chomziki - (House i Diesel: 1) Remov - Niweluje skutki choroby popromiennej
3 Chomziki - (House: 2) Ketaminium Hydroxyalkanium - Obniża poziom trudności operacji + Działa jak painkiller.
16 Chomzików - AR23 - Eksperymentalny rodzaj chemii. Leczy wszystkie punkty obrażeń (XXXX) i okaleczenia
0 Chomzików - Bandaże
Chemia bojowa
Klimatycznie ucharakteryzowany sprzęt może wejść taniej albo nawet za darmo!
8 Chomzików - (Rambo: 6) - Replika AEG- karabin
8 Chomzików - EMP - na krótko ogłusza prawie każdą maszynę molocha (musi dawać dzwiękowy sygnał wydawany przez sprzęt lub operatora oraz błyskać flashem w maszynę którą chce unieruchomić, działa raz na dwie minuty)
3 Chomziki - (Rambo: 2) Replika ASG – gaziak, dobra sprężyna albo pistolet AEG
0 Chomzików - Otulina - Musi spełniać wymogi opisane w mechanice
2 Chomziki - Tarcza- Musi spełniać wymogi opisane w mechanice
4 Chomziki - (Norris: 3) Tarcza balistyczna - Musi spełniać wymogi opisane w mechanice
2 Chomziki - Hełm
4 Chomziki - Pancerz - Jeżeli chcesz aby twoja postać nosiła pancerz musi być on przygotowany zgodnie z wytycznymi mechaniki. O poziomie pancerza (lekki, ciężki) decyduje komisja oceniająca